יום שני, 24 במאי 2010

דווקא טוב

ביום שבת נפגשנו. הוא אמר שהוא לא חושב שהוא רוצה להמשיך. לא הייתי מופתעת. אמרתי אוקיי. והמשכנו לדבר על עוד מליון דברים. ואז הוא הלך לאכול ואני ישבתי עם דן ודויד. דן הלך, דפנה הגיעה, דויד הלך, דפנה ואני טיילנו קצת. עליתי הביתה. בכיתי רבע דקה. כתבתי קצת. קראתי קצת. הלכתי לישון.
הבנתי שאני לא ישנה, אז קמתי וכתבתי לו מכתב.
ואתמול בערב שלחתי לו אותו במייל.
כתבתי את מה שבאמת רציתי להגיד כשאמרתי אוקיי. את מה שאני באמת חושבת.
והיום קיבלתי מייל בחזרה. שהוא מעריך את הכנות. שגם לו היה כיף. שהוא מחפש כרגע משהו בטוח, אבל אנחנו יכולים להמשיך לדבר.
הוא שימח אותי.
ואז הלכתי לעבודה. היתה הופעה מצויינת. ג'פרי לואיס בא מארה"ב, ולפניו הופיעו רייסקינדר, ליל ארד וThe Raw Man Empire. כולם היו מצויינים, אבל הם היו התגלית שלי להערב.
אז סוג של בוקר ואני סוג של קמה בעוד ארבע שעות, אבל בסך - הכל, דווקא טוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה