יום רביעי, 15 בספטמבר 2010

על הנרקסיזם.

היום הייתי בשיעור פיתוח קול. שהוא האחרון לזמן הקרוב, כי אין לי כסף להמשיך.
ענבל ניסתה לתת לי כמה תרגילים מתקדמים יותר שיישארו איתי, ואחד מהם היה להסתכל בעצמי במראה, בלי ביקורת.
לא הצלחתי.
הא ביקשה ממני לנסות, אפילו לעשר שניות,
ולא הצלחתי.
ועכשיו אני חוזרת לתרגם את הספר של אנדרה והוא מכעיס אותי כל כך. כל כך כל כך.

My father was not a mentor or a teacher for life. Probably because he grew up as on orphan from the age of 12 and it is also possible that being immigrants in Brazil he had to fight for survival and bring money to feed our family. I cannot remember a phrase or learning from my father such as I hear from friends of mine. I also think that I was not a teacher in my own family. Maybe my teachings are my simple being and values, my respect to my work, my respect to other human beings.

זה סבא שלי שאתה מדבר עליו! סבא שלי שמת לפני פחות משנתיים!
סבא שלי שבהלוויה שלו אמרת כמה למדת ממנו המון!
אוף.

תגובה 1:

  1. (מיותר לציין שכל הזכויות על הקטע באנגלית שמורות לד"ר אנדרה מטלון ובבקשה לא לתת להן להסתובב ברשת)

    השבמחק